Drak-Ulla



Vi har en liten Dracula som härjar här hemma. Igår upptäckte vi EN tand till och en på G!
Nu tycker jag att han är lite tidig igen. STOPP NU!

I Lördags var vi och hälsade på Melkers syssling Ludde som är 9 månader.
Jag kan ju säga såhär att de är lika stora...
Den ända skillnaden (utseendemässigt) är att Ludde ser mer "vuxen" ut än Melker. 

Han fick smaka sin första MAJSKROK.
Ujuj vilken hit! Den slukades i ett naffs.


Snart i vårt skafferi!




Idag ska vi till BVC. Det är 5-månadersprutan som ska sättas i låret.
God Jul Melker önskar BVC-Kärringarna!
Usch jag känner mig så lömsk när jag tar med honom dit. Han ler och jollrar och är glad. Och så PANG, så får han en vass, hemsk nål itryckt i benet och blir jätteledsen. Lömska Mamma & Pappa!

Det är för hans egen skull, det är för hans egen skull, DET ÄR FÖR HANS EGEN SKULL!
Försöker jag intala/påminna mig själv...





Det är tydligen snö ute...
(Har inte tittat ut, men läst på Facebook)
Jag hatar snö. Eller hatar. Ska det vara snö så ska det vara så jävla kallt att snön knakar.
Annars hatar jag snö.

Det är nog bara för att jag är född på vintern. Januari 87. Den kallaste vintern på 100 år.



Hej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0