Tuttspray


Nu har vi varit hos BVC. Vår gosegris väger nu 5460 gram och mäter 58 cm.
Inte konstigt att han sover så dant när han växer nästan 10cm på en månad.

Själv fick jag mig en spray som ska hjälpa mig bli en mjölkkossa.

BVC-tanten var snäll. Hon tyckte inte att det var någon fara att han fick Babysemp. Men han får inte äta mer än 150ml var tredje timme efter att han har fått av mig. Han är ju ständigt hungrig och äter mer än vad man själv gör.



Min Nassegris.


Efter BVC gick vi in till stan. När vi stod vid övergånsgtället kom det en galning farandes i en blå liten volvo och höll på att köra på en snubbe. Man såg direkt vem det var som körde: KUNG CARL GUSTAV
Jag har sett Kungen för första gången. LIVE iallafall. Silvia satt bredvid. Häftigt!

Väl inne i stan fick H&M-Home sig ett besök och Mårtens arbetskamrater fick sig en glutt på lillgubben. Sen tog vi gratisbussen till IKEA. Melker sov HELA IKEAbesöket.

Vi släpade med oss en spegel hem då vi har slitit ner den vi hade och folk klagade över att vi borde ha en spegel i badrummet...

Snart kommer det lite besök från blivande gudfar Victor och så kommer Jan & Cat.
Trevligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0