Snor-VM

Min minsta Älskling är förkyld. Det är förjävligt. Han hostar och hackar och den lilla näsan är proppad med snor. Han har dock humöret uppe och är inte alls så mjäkig som sin far när han är förkyld.

Men det är hjärtskärande att behöva suga rent hans näsa när han gråter förtvivlat.

Det är för hans eget bästa. Spädbarn kan ju faktiskt BARA andas genom näsan fram tills dom är ca 6 månader.

Måtte det bli bättre snart!


Annars har vi varit på långprommenad och fixat med en massa viktiga papper. Usch! Jag hatar pappersarbete så det är ju tur att man inte jobbar på kontor...

På Torsdag tar vi en liten tripp ner till Sörmland igen. Hoppas att min Ängel blivit bättre då...


Kommentarer
Postat av: My

Åh vilken underbar min han får till på detta kortet! :)

2011-08-18 @ 23:11:17
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0