Pumpaläns!

Jag sitter och väntar på en tutt-pump som jag köpt. Fyfan jag känner mig verkligen som någon jävla ko som ska mjölkas. Men vad gör man inte för att sitt barn ska få lite riktig näring? (Lakrits & Kaffe) Men jag måste i allafall säga att det tar sig. Jag fick utskriven någon spray, och den har funkat bra!
Idag känner jag mig fruktansvärt trött. Melker sover bäst hos oss, men vi sover bäst när han sover i sin säng. Han får bara sova hos oss på morgonkvisten. Här om natten vaknade jag av att Mårten ryckte i mig och var helt förstörd: "Vart är Melker!?"
Helt yrvaket svarar jag att han ligger i sin säng.
"Åh jag trodde han låg under täcket och var helt mosad"
Det är ju tur att jag har koll på min son i sömnen...
Det är rätt faschinerande att man ligger så still och har sån koll när man vet att Lillis ligger bredvid. Och när han inte gör det far man runt som en helekopter.
Imorgon far vi till Skövde!
Alla vill se underverket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0