Vi bor på landet...

Vi har det underbart skönt hemma i Katrineholm! Melker får 1000% uppmärksamhet av Mormor, Morfar & Moster. Det trivs han med. Han är en riktig sällskapsgris och har ingen lust att ligga själv och roa sig.

Om dagarna tar vi det lugnt. Vi njuter av att bara vara familj och att få vara på landet. Melker kan få stå ute i friska luften och sova i sin vagn. Det är annat än hemma, där han skulle få stå ute med packet som hänger i parken. Mårten har blivit så hurtig och har börjat springa om mornarna medans jag sitter och moffar frukost.

Jag är ledsen alla hemma i storstan, men vi längtar inte hem...



Mamma/Mormor & Pappa/Morfar


Förra veckan var vi på BVC i Katrineholm och vägde vårt lilla päron.
Nu väger han 4310gram och är 56 lång!

Han har fått en redig dubbelhaka och den kan jag ju inte låta bli att peta på...den är ju så gulligt mullig!

Han sover också som Törnrosa själv! Han vaknade första gången o4.3o inatt. Han brukar vakna runt o1 & o5 tiden. Då äter han bara och somnar om.
Jag som trodde han skulle få kolik.

Vi har helt enkelt en snäll unge.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0