Klistermärke...


Jag bär runt på ett levande klistermärke. Äntligen har jag kunna lägga honom i vagnen och han sover. Han HATAR när man lägger ner honom i vagnen eller dylikt. Även om han sover. Som sagt, en riktig sällskapsgris.

Nu ligger han dock i vagnen och znoozar rätt skönt...





Appropå tävlingen vi hade om vår Bebis så har jag utsett en vinnare:

Johanna Mokvist

Grattis grattis! Det kommer så småningom att komma en vinst i brevlådan!
Det var många som var nära, men det slutade med utslagning på vikten.
Johanna gissade på Pojke, 52 cm (50) & 3690 gram (3670). Bra gissat!




Mina skapare är på minisemester så vi har huset för oss själva. Vi måste träna lite på att ta hand om ett hus om vi så småningom själva ska köpa ett. Vi är väldigt överens om att Melker inte ska behöva bo mitt inne i smeten när han börjar skolan, så då kommer vi att flytta utåt, till ett HUS är tanken.

När han blir tonåring kommer han väl dock lacka på oss för att vi flyttade ifrån innerstan...



Ja tack, Zlatans hus kan vi ta!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Ojoj va han har växt :-) söt!!

2011-08-03 @ 12:32:10
Postat av: idan

Ni är så fina! :)

2011-08-04 @ 10:52:19
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0