Vecka 27 & 28



Som sagt. Jag är inte så bra på att uppdatera mina veckor och nu har jag dessutom glömt att skriva om en vecka men skitsamma! Jag kommer att skriva om hur jag har mått/mår dom här veckorna.


V. 27:

Bäbis är helt vild när man sätter på en Rock/Metal-låt. Tycker att det är helt underbart att vår unge har samma musiksmak som oss. En riktig liten rockunge kommer du att bli!
Men det är ditt fel att vi inte får se System Of a Downs sista konsert i sommar. Men det gör ingenting. Jag väljer hellre en Rockbäbis än att se 4 Rockgubbar.

Jag sover kasst på grund av min klåda. Tavegylen gör mig till ett levande lik.

Jag har inte fått EN ända BRISTNING (än så länge) och det är jag glad över. (än så länge)

Inga åderbråck. SKÖNT!

Däremot börjar jag få ont i rygg och axlar. Kanske dags att gå på den där massagen jag fick av Mårten. 
Jag suger lite på karamellen tills jag har riktigt ont...



VS




V. 28:

Kommer vi in i idag eller imorgon. (Mårten har koll på det där) Det börjar bli sjukt jobbigt att ta på sig skorna nu och vår kära lilla vän vill trycka upp sitt huvud eller något liknande under mitt högra revben. Mamma tycker INTE att det är skönt! 

Mårten proppsar på att jag inte ska ha mina knytskor utan att jag ska köpa slip-in-skor. Vadå Foppatoffla eller?!
Gummistövlar är ju mordernt, skönt och praktiskt. Kanske skulle ge mig på en sån då? Bra att ha när det regnar dessutom!

Jag vet att folk har bett efter magbilder, men det är grymt svårt att ta kort på sin feta mage med en fet systemkamera. jag tänkte att det kanske blir roligare att få se en bild när jag är i v. 30 istället. Då är det bara 10 veckor kvar. (Shit. Det är inte långt kvar...)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0