Krig.


Nu är jag lite less på detta könskrig. Nu blåser medierna upp att det är minsann INGEN som vill ha en KVINNLIG Programledare i SVT!

En artikel i från Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article12844588.ab

Hur vore det om man jämnförde PERSONER istället för Snorre eller Kussimurra!?

Jag kanske hellre ser Peter Settman i så ska det låta än Marie Sernholt. Och tänka sig: En tjej säger så!
(Håller hon på killarna då?)
Nej, för det är ingen tävling, inget krig.
Det är media som vill måla upp det så.
Jag gillar bara Peter Settman mer. Och jag gillar Mia Skäringer mer än Peter Settman.

Varför anställer man inte lite fler Danskar till SVT? Vi har ju Norskar, Finskar och Svenskar!? Taskigt. Mobbing mot Danskarna.

Men ni hör ju hur det låter.

Lägg ner bara.



Mia Skäringer 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0