IKEA-Kaos.




Bara den här veckan kommer vi att ha varit på IKEA 3 gånger! Varför då? Jo, för att dom ska vara så jävla ensvisa och inte har vår byrå vi vill/behöver ha. 

Jag älskar att gå på IKEA. Men när man inte kommer hem med det man vill komma hem med så blir jag så otroligt besviken. 

Just nu håller vi på att göra om i tre rum samtidigt...Vårt sovrum, Gästrummet & Badrummet
Anledning: Vi vill göra allt innan Bäbis kommer för att sen kommer vi inte ha tid eller ens vilja ha tid för något annat.

Igår fick vi iallafall hem det här med hjälp av min underbara Kjell:

 
Kommod med 2 lådor med handfat.


En kran till handfatet. (Kan vara bra att ha om man skulle vilja tvätta händerna i handfatet)


Väggskåp (ska sitta över tvättmaskinen)





Det här kommer vi FÖRHOPPNINGSVIS att komma hem med imorgon med hjälp av Taxi:


Högskåp till badrummet.


Det viktigaste av allt: Den sabla byrån som ALDRIG finns i lager och som TYDLIGEN ska UTGÅ inom kort.
"Ja den kommer in på Onsdag men kommer att vara slut på Torsdag"


Vi måste med andra ord till IKEA imorgon...

Just nu sitter jag i soffan, dricker kaffe och kollar på Lotta på Bråkmakargatan för att sansa mig lite...






Kommentarer
Postat av: Anna

Kan ni inte se lagerstatus på Ikeas hemsida för det ni är på jakt efter?

2011-04-05 @ 11:47:53
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Jo visst kan man det, men oftast hinner den försvinna innan det hinns uppdatera på nätet...Jag har dessutom frågat i informationen och inte ens då vet dom helt säkert. Nu BERÄTTADE en som arbetar där att den kommer imorgon så det får man inte heller veta på nätet...

Håller tummarna iaf. :)

2011-04-05 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0