Hatkärlek.


Jag har en hatkärlek till:
www.Jollyroom.se



Lite som IKEA. Det blir fel, det blir knas, men nog fortsätter man att handla där iallafall...

Dessa misstag har gjorts:

Fick helt fel färg på en filt jag hade beställt. Ingen fara men extra spring till posten.

När vi skulle hämta ut spjälsängen stod det att vi skulle betala den en gång till.
(Vi betalade både filtar och spjälsäng på det första poststället)
Efter samtal med både post och Jollyroom så ordnade det sig, men vi fick inte paketet samma dag, så ÄNNU ett onödigt besök på posten.

Och nu, TREDJE gången gillt: Jag beställde en SÄNGHIMMEL. Men fick ett tyg!?
Jag mejlar. "Nej du får köpa ställningen separat"
VARFÖR skriver man inte ut det då!? Eller är jag helt utvecklingsstörd som inte fattar det när det står SÄNGHIMMEL och inte TYG TILL SÄNGHIMMEL?!
Nu har ett sista mejl skickats dit, för det kostar mig faktureringsavgift och fraktavgift på samma gång. Helt i onödan dessutom.

MEN:

Dom är ju sjukt trevliga och svarar när jag ringer och på mina mejl.
Dom har ett sånt bra utbud med MASSOR av saker på ett och samma ställe.
Det går fort att få hem sina grejer.

MEN 2:

Det blir alldeles för dyrt för oss om det ska fortsätta såhär.

Skärpning Jollyroom!









Kommentarer
Postat av: Annen

Du var ju som en kulspruta med blogginlägg förra veckan, mer sånt! :)

2011-04-13 @ 13:42:37
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

När man minst anar det ;)

2011-04-17 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0