Det tar sig...

...sa pyromanen!

Igår blev vi av med vår Chesterfieldsoffgrupp som har stått i vägen ett bra tag. Vi hade liksom inte plats med två soffor och två skitstora fotöljer i vår 3-rummare. Får räcka med en soffa... 

Pengarna var också välbehövliga, för vem blir rik av att vara Mammaledig?
(Den som blir det kan ju berätta för mig hur man gör)

Igår kom också resterande möbler hem. Det känns som att det börja likna något härhemma! Vi har fokuserat på förvaring i detta hus. Det ekar till och med! Jag ska slänga upp bilder när allt är klart tänkte jag.

Man kan ju undra om vi flyttade in igår och inte i Oktober, just nu finns det alltid något att pyssla med.

Och NEJ jag är ingen MATERIALIST, mitt intresse är inredning och jag lägger hellre pengar på mitt hem än att gå på någon konsert, blir nedtrampad och får tinitus för tusentals kronor.



I Like Intredning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0