Ska du gå hem nu!?






Näe inte riktigt än men snart, fifan! Det bästa är att jag har någon som ligger och väntar på mig därhemma.
Mårten får mig att känna mig välkommen hem även fast han inte är hemma. Så här ser det ut varje morgon jag kommer hem från jobbet, oavsett om han har varit stressad iväg eller inte...Det är kärlek till 1273%



"Välkommen hem Älskling och sov så gott" säger det här.


Annars har jag varit helt tappad bakom en vagn med Kjell. Shit vad störd man kan bli när man är övertrött. Kul har vi iallafall varje gång! Vi har dippat gröna saker också för det har jag inbillat mig att det ska vara så bra för kröppen. Jag vet, jag går på alla skrönor som finns. Ska skärpa mig på den!


Ser ut att bli en fin dag idag...synd för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0