Saknar...






Nu har han åkt. Det är väldigt tomt här och jag inbillar mig att han ska komma hem från jobbet som vanligt. Men han kommer inte hem, inte än på 2,5 veckor. Jag saknar honom redan. Uj, det här kommer att bli tuffare än vad jag trodde, men jag hoppas att det ska gå.


Jag tänkte åka hem till mamma och pappa nästa helg, för dom saknar jag massor. Jag är så mammig just nu. Min mamma är finast i hela världen. Så underbar och kärleksfull. Mamma jag älskar dig! Och jag vet att mors dag är på söndag, men för mig är det alltid mors dag. Tänker på henne varje dag!



Igår fyllde Älsklingen 33år. Vi hade vännerna över på tårta och det slutade med några öl på krogen. Mycket trevligt var det iallafall!

Nu tog precis Rasmus på luffen slut så jag ska ta tag i disken innan jag ska bege mig mot Astrid Lindgrens Barnsjukhus! Tänk att jag fick jobb på min idols sjukhus!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0