Öronproppar är bra att ha...








När man har en ledig man som är hemma och vaken medans en själv ligger och snarkar och gnisslar tänder på 24 kvadrat. Jag tycker synd om honom och om mig. Jag tycker synd om honom för att han måste tassa på tå och måste kolla på film med hörlurar. Jag tycker synd om mig själv för att jag vaknar ändå. Jag har inte ro att sova när jag vet att han finns i samma rum utan att vi kan umgås.



Nu är det sista natten och det känns så skönt att få knöla sig ner utan att vi båda behöver tycka synd om varandra.



Igår var vi ute och åt med Gubbens bror, hans tjej och hans två systrar. Nu har jag nästan träffat fem av sex syskon. Det är bra jobbat på ett år tycker jag! Speciellt när alla är utspridda över hela sverige/världen. I början ville jag att han skulle måla upp ett släkträd till mig så att jag kunde hålla koll. Men jag tror jag fixart nu!



Ikväll ska vi ha rajtantajtan jag och mina tjejer. Vi vet inte vart vi ska. Busigt.
Kommer att bli skitkul, det känner jag i lilltån.



Mamsen min är i Ullared! Hon hade köpt en julklapp (gäller att inte behöva stressa) som hon inte vet om hon ska ge till mig eller Far. Haha, vad fan kan det vara? I år lovade hon också att hon inte ska gömma alla julklappar så att hon inte hittar dom på självaste tomtedagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0