Knivslipen funkade utmärkt!








Vi var och handlade ölglas på Factory outlet i vingåker och passade på att köpa en knivslipare samtidigt. Igår hade Mårten den slöaste kniven på antarktis men han visste inte om det funkade eftersom att han inte hade använt kniven...

Så skulle vi äta köttabullar och jag ska ta fram en matkniv från diskstället. Schlink sa det när jag kom åt den nyvässade kniven och där fick vi reda på att knivsliparen var sjukt bra.

Nu svider det satan på tummen när jag spritar mina händer. Slutsats: En bra knivslipare som inte funkar ihop med ett klantarsle till Karro.



I fyra dagar har jag varit som en igelkotte som gått vilse. Jag sover, äter, pussas en sväng och går till jobbet. Så har min vecka sett ut ungefär.


Annars hade jag/vi (tror jag) en underbart trevlig helg med min familj hemma i RiverLake (Forssjö). Vi spelade sällskapspel, åt mat och bara myste.
Jag och Mårten måste vara i samma lag när vi spelar spel. Annars blir vi onda. "Du fuskar ju för fan!" eller "Ska du sova med mig inatt eller!?" är bara några av dom fraser vi slänger ut till varandra. Tur att vi gillar varandra lite ändå...



På Lördag slår jag klackarna i taket! (fast utan klackar, för sånt skit kan jag inte gå i)
Jag, Jossan och Lovisa ska ut och flänga på stan medans BoxarBengt åker på den där kusinkryssningen. Jag har bestämt att båda ska sova hos mig, annars blir jag orolig att dom inte kommer hem.
(Ja, jag läser tidningen för mycket)


Nu längtar jag efter att få knöla ner mig bredvid min varma man.
(Han tycker nog inte att det är lika mysigt när iskalla frugan dyker ner)





P.s Jag har käkat klart min antibiotikakur nu och jag är frisk! Måste nästan köpa tårta och fira Moraxellan och pneumonins bortgång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0