Fitt!












Shit vad jag har tränat skiten ur mig! Två dar i rad har jag gått på sånt gåband i typ 50 minuter och gjort 100 situps! Bitchen 2o1o kommer jag lätt att bli! Jag är faktiskt smal, det vet jag. Men den där badringen som hänger emellan överkroppen och underkroppen känns lite som ett geggigt bihang.

Jag ska nog träna imorrn också!

Jag vaknade (vet inte vilken tid det var) av att balkongnissarna höll på att borra sig in i lägenheten. Kul när man ska jobba fyra nätter. Dramatiskt flyger jag upp arg som ett bi, in i badrummet och sätter demonstrativt in öronpropparna så långt in i örat jag kunde. Sen sov jag gott vill jag lova. Någon jäkel ringde på dörrn och väckte mig klockan 16. Det var min Älskling. Då var det lungt att gå upp den tiden.

Men mer respekt åt nattarbetarna tycker jag!


Det värsta jag vet är stroppiga, snobbiga och bortskämda personer som tror att dom kan få allt dom vill och bete sig hur dom vill. Jag såg en brud på halv åtta hos mig som betedde sig som ett riktigt svin. Hon visste bäst och var bäst helt enkelt. Ingen mat dög och så använde hon överdrivet många vuxenord som hon inte ens förstod innebörden i.


Tackar mina föräldrar för att jag har blivit bortskämd med kärlek istället för pengar. Tack för att jag slipper vara ett osäkert svin som ska försöka spela bäst. Det är viktigare att få höra att man är bra.






Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad coola inlägg du gör!! =)

Glöm inte bort mitt typsnitt nu i natt!! hehe,, =)

2010-05-20 @ 02:46:59
URL: http://systersophia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken tur att det finns öronproppar. Så skönt att bara kunna plugga in dem precis när man vill och stänga ute alla störande ljud.

Sover själv ofta med öronproppar djupt instoppade i öronen. Sover så mycket bättre och djupare med proppar. Jag får dock lite ont i mina öron av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar?

2010-05-20 @ 19:07:50
Postat av: Karoline

Haha Sophia, vad är det som är coolt med dom? =)



Jadu Anna, jag kör Apotekets i storlek Small, funkar skitbra på mig, dock lite svårt att höra väckarklockan =) Men mjuka upp dom ordentligt innan så ska du nog inte få så ont!

2010-05-21 @ 00:45:29
Postat av: Mamsen

Vår Karro vad du är bra! Du är söt, har humor, är orädd har empati och så mycket mycket mer. Saknar dig, älskar dig<3

2010-05-21 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0