Carola fifan!









Jag och Älsk var och handlade på självaste ICA. När vi går ut där ifrån står Carola och skulle ringa nått samtal. Vi glodde lite på varandra och jag och Mårten var kanske en halv meter ifrån henne.

När vi har gått en bit säger jag till min förvirrade man:
- Jaha då såg vi Carola också!
- VAR!?
- Vi gick precis förbi henne gubben, du menar väl inte att du missade henne?
Mårten försöker vända sig om.
- Nej förfan! Vänd dig inte om, hon ska inte ha någon uppmärksamhet!
När kusten är klar vänder han sig om lite snyggt och kollar iallafall.
- Hon har blivit tjockare.
- Jaaa hon är ju gammal nu.
(Som om man måste vara fet för att vara i 40-årsåldern?)
Jag är så klipsk ibland...





Veckans suveräna

I veckan var jag inne och lunchade med Mårten och Rickard.
Servitrisen kom fram med Rickards planka och han blir glad.

-Suveränt!
- Men så kan du ju inte säga!? Du har ju inte ens tagit en tugga!

Skön servitrisa!



På Fredag åker vi hem till mina skapare! Har saknat dom massormuchomutch! Och Mette-Marit!
Jag vill släpa hem den där lurviga tokan varje gång jag kommer ner!
På Lördag ska vi kolla på Lillskruttan när hon dansar. Jag äro en stolt storasyster! Hon är så sjukt duktig!
I sommar ska vi åka ner och vara där i en vecka minst tycker Mårten. Ja det kan jag apselut gå med på! Skönt att han trivs bra där! Annat vore konstigt eftersom att jag har världens bästa skapare och världens raraste man som dom trivs kalas med.
Catching på den!


Linnea Öberg
The sisslors!




Kommentarer
Postat av: Anna

var hon sådär överstylad som hon alltid ser ut att vara?

2010-05-05 @ 16:52:04
Postat av: Mamman

Ska som sagt bli bättre på att läsa din blogg,får mig alltid ett gott skratt åt all dina roliga inlägg! Det blir myyyys i helgen! Välkomna:)

2010-05-05 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0