Jag sover hellre bort sommaren...





Jävla byggnissar! Allt är deras fel! Jag jobbade en singelnatt i Söndags åt en arbetskamrat och var ledig på måndagen. Skönt! Jag ställer klockan på 12.3o. Men byggnissarna höll på att borra sig in i lägenheten så att mina gula små vänner (öronproppsen) fick döva mitt öra. Om jag inte hörde nissarna, tror ni jag hörde mitt larm!? ICKE! Jag vaknade med ett ryck och kollade på klockan...16.oo jahaaa, men vad trevligt! Hela soliga dagen var bortsövd.


Nu har min bitterhet över det försvunnit så nu kör jag nya tag!

Saknar min älskling galet mycket! Och nu ligger han sjuk i Hamburg. Hög feber och ont i lederna. Skicka hem min man nuuu! Till och med han vill ha mig där så att jag kan ta hand om honom. Han blir så ynklig och det svider i mitt sköterskehjärta att jag inte kan vara där och vårda honom. Håll tummarna för att han blir bättre annars sätter jag mig på första bästa plan och drar dit!



På Fredag ska jag iallafall åka hem till Mamma och Pappa! Jag får med mig Lovis som sällskap dit för hon ville också hem till Kholm. Jag tänkte lägga mig och sova i solstolen tills min kära bror och hans finaste Anna kommer förbi! Då ska vi sociala oss och kanske grilla!
Och min Mette-Marit ska ligga i gräset och bara se kossig ut. (Ja hon brukar äta gräs)
Då kommer jag att trivas!







Kommentarer
Postat av: Anna

ROLIGT SKA DET BLI!

2010-06-03 @ 18:44:25
Postat av: Karoline

Det blir kalasen! Sov över för fan och glöm inte bikinin Anna! ;)

2010-06-04 @ 05:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0