83 kvadrat kärlek!






Nu har det skett. Och helevete vad fort det gick! I Söndags var visningen. På Tisdags sa vi att vi var intresserade och i Onsdags skrevs det kontrakt! När man minst anar det så smäller det till!

Vi flyttar vi till en 3a på Söder. Det känns overkligt men helt jävla underbart!

Nu blir det att leta matbord för fullt, för nu är jag taggad!



I Oktober smäller det. Vi räknar ner kan man säga!






Imorgon skulle jag ha jobbat min sista natt innan semestern, men det var helt okej mycket personal så jag går på semester redan imorgon! Hoppas att ingen blir akut sjuk för då får jag rycka in en sista gång!

Vi åker hem till Mamma imorrn. Ja för Pappa fick ju för sig att åka till Norge och jobba.
(Det är därför våran hund också fått namnet Mette-Marit)

Hoppas på en solig dag imorgon. Bikinisarna ska självklart med. Och Mårten också.


Det känns underbart just nu! (Och nej jag har inte tagit något för det)
Jag är en lycklig tjej!



 PUSS!





Kommentarer
Postat av: peffie

kan du fixa din blogg för att den är inte så snygg!

2010-07-08 @ 22:31:01
Postat av: peffie

kan du fixa din blogg för att den är inte så snygg!

2010-07-08 @ 22:31:10
Postat av: Karoline

Du kan vara ful! Jag är ingen webbdesigner, men är du det så kan du ju hjälpa mig? Eller så slutar ramla in här vem du nu är?

2010-07-15 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0