Två stora barn...

 



Vi är helt fast. Som två stora barn ligger vi i sängen och spelar Resident Evil på tvspel. Det är blodigt allvar och man får inte göra bort sig. Då blir den andra mycket sur. Det är ju skönt att vi bara är sura på varandra när vi spelar tv-spel! När det går bra älskar vi varandra mer än någonsin.


Men jag menar, hur sjukt är det inte?! Här sitter vi som två barnungar helt fastklistrade i ett spel och vi hinner inte ens äta? Ibland önskar jag att Mamma var där så att hon kunde säga till mig, att nu får du inte spela mera! Vilken tidsdödare! Fast shit, det är kul! 


Mårten är dock
 lite orolig hur det kommer att bli när vi klarar spelet. Kommer vi få abstinens och köpa ett till spel, eller kommer vi bara att sitta och glo på varandra? Jag tror inte att det blir några problem. Vi lyckades slita oss från Farmville (Mårten gick in på Facebook ändast för att spela Farmville) så vi kommer att klara det här tillsammans!




Nu ska jag väl göra mig en önskelista eftersom att mina kära har frågat vad jag önskar mig:

•Jag köper aldrig smycken till mig själv. Jag gillar fasen smycken! Halsband & örhängen är sånt jag brukar mest. Dom få jag har.





•Saga Form glas. Snapsglasen/shotglasen är dom jag bara har 4 av.



•Kiwilyktor. Funkar alltid. Jag älskar dom! (Har röda, Blåa & Turkosa)

Oj vad mycket det blev!? Helt plötsligt önskade jag mig en massa?



Nu har jag bara en jobbnatt kvar, sen bär det av till skogen en snabbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0