Snart hem till slafen!



Min sista natt av 3 nu. Är ledig idag! Ikväll ska vi gå på bion! Längtar efter att få krypa ner hos min varma kärlek efter att ha åkt hem i 15- grader. Undrar om han vaknar om jag trycker mina kalla fötter mot hans varma?

Den skönaste händelsen idag var när jag pratade i telefon med Mårten. Helt plötsligt hör jag hur han nyser, och sen avbröts samtalet. Han nös så kraftigt att han la på luren! Haha på den! Vi fick ett trevligt skrattanfall bägge två.

Nu kom jag på att jag var hungrig! Har inte ätit på hela natten...

Skorpan, here i come!



Youre the best around!




Kommentarer
Postat av: Annen

Hahaha! Hur lyckas man stänga av telefonen? :D

2010-01-10 @ 12:27:17
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Måste varit en väldigt våldsam nysning det där =)

2010-01-13 @ 06:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0