Mosig i Brainen.





Nu har jag satt mig! Varit pyssel och papp hela natten. Inget hets så, men en massa pyssel. Snart får jag bädda ner mig en upphettad säng. Fiii va skönt!


På Fredag är det uppvakning för Karin & Bror som blir klara systrar. Jag är mäkta stolt! Jag drar ner lite skapligt trots att jag har jobbat natten innan, så att jag får ha lite Mamitime!



Sen fyller jag år nästa helg. Varför skulle jag ploppa fram den 22a? Det var väl skitonödigt!? Kunde jag inte komma den 26e istället? Januari är den sämsta månaden. Man är fattig som en lus efter jul/nyår och mellandagsrea. Ni kan få komma på en kaffesump om ni vill fira mig kära vänner! Lite pasta med ketchup kan jag kanske trolla fram!
Näe, men ärligt. Jag bryr mig inte om att jag fyller år. Inte längre. Det är mysigt att träffa familj och vännerna, men vafäen, inte måste man köpa prisenter tycker jag. Och om ni promt vill det så får ni gärna vänta till lönen kommer!



Nu saknar jag min andra hälft rätt så jäkla mycket. Det gör jag så fort jag stänger dörren hemifrån. Jag vill liksom inte lämna honom. Så har det aldrig kännts förut med någon annan...



♥ Vi är dom som har hjärtan av ädel titan. ♥

Nu längtar jag också till våren! Är trött på min vinterjacka! Vill bara ha skinnisen och nån fräsch sjal och min coola vårkepa! Jag är trött på mössfrisyr och stickig halsduk! Men jag får väl vänta. Men den dagen det börjar töa blir Karoline en glad Karoline!



Sommar & Sol, vi har kort, tight kjol!





 


Kommentarer
Postat av: Henkes Anna

vad vill du ha i present? jag ska upp på stan idag:P

2010-01-13 @ 09:02:32
Postat av: Karoline

Jag såg ditt sms när jag vaknade! Jag vet inte men smycken har jag skitdåligt av. Köper liksom aldrig till mig själv. Typ halsband eller nått =)

2010-01-13 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0