År 10



Jiiiises vad det här året gått fort! Men det har hänt en jädrans massa grejer. Den viktigaste grejen är ju faktiskt att jag träffade min Mårten. Han är det bästa som hänt mig. Helt klart!
Det värsta som hände under o9 var att min Farmor lämnade oss. Hon är numera min skyddsängel.



Den här julen hade jag turen att få vara ledig under hela julen, och på nyårsafton! Vad hände? Fick Öberg tur helt plötsligt?

Nu sitter jag på jobbet och snorar. Jag har varit helt däck i 3 dagar med feber, biljardkulor i halsen och så mycket snor att jag trodde att hela hjärnan höll på att rinna ut. Nu är det bara snor. Ingen feber och inget halsont. Så nu är man fit for fight igen!


På Lördag ska vi gå på bio med några kära friends! Vi ska se Avatar, men jag är rädd för att jag ska bli besviken. Precis alla som har sett den säger att den är sketabra. Men kommer jag att tycka det då?


Vi var och såg Sherlok Holmes. Jag hade nada förväntningar på den filmen, så det slutade med att jag var helnöjd och tyckte den var asbra. Så den kan jag rekomendera. Ingen tror jag blir besviken.


Tänkte bjussa på lite Jul/Nyårsbilder nu...








 


Kommentarer
Postat av: M

Jag flyttar, du hänger väl med och ändrar länken? Vad skall jag skriva för namn på din blogg.

2010-01-08 @ 06:15:25
URL: http://www.mazlin.se
Postat av: Karoline

Absolut, jag hänger med! Hmm, jag vet inte vad du ska skriva för namn :) Skriv vad du vill!

Kram

2010-01-08 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0