Ibland vill man att Mamma bara ska ställa fram en tallrik mat och säga ÄT!



Vi bestämde att vi skulle ut och äta igår. Men eftersom att vi båda är "det spelar ingen roll människor" så tog det lite längre tid att bestämma vart och vad vi ville äta...

K: Men säg vad du är sugen på Älskling...
M: Näe men jag vet inte, det spelar ingen roll, jag äter vad som helst. Vad är du sugen på?
K: Nej det vet jag inte heller. Men jag tycker att du ska bestämma.
M: Om vi gör såhär Älskling, Du får en timme på dig att bestämma medans jag går och tränar och så går vi och efter jag har kommit tillbaka så bestämmer jag imorgon? Blir det bra?
K: Jaaa det blir bra! Men jag vet ju inte...
M: Eller så äter vi något lätt.
K: Ah det är bra! Ska vi äta korv mä brö?


Vi äter ute imorgon istället.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0