Det var det värsta jag har sett!



Var min Mors kommentar när hon fick se lägenheten vi ska kolla på nu på Söndag. "Där kan ni inte bo!" Nej Mor i stugan. Tanken är att vi ska renovera rucklet så att det blir som vi vill ha det. Om vi nu känner för den. Tur att man har en händig man som först bara ville ha toprenoverad lägenhet men vände på tanken när han såg den här. (Och nej jag har inte ovänt honom. Jag är ingen tvingande kärring)



Jag har varit ute och knarkat sol nu i helgen/veckan. Tagit en öl med Lovisa nere vid vattnet och traskat i parker och gått vilse. Mer vilsenhet i solen säger jag bara!




Nu jobbar jag 3 nattpass med söta små lamm. Dom sköter sig exemplariskt! Lite mat här och var. Gud vad välling luktar äckligt by the way.

Jag är fortfarande sjuk. Eller sjuk och sjuk. Täpt i näsan och halva hjärnan åker ut när jag snyter mig. Gult är färgen för ni som är intresserade. Är trött tired och less på det här nu. Min man sträcker fram papper till mig när han tycker att jag måste snyta mig. Jag har snorat så länge att jag inte ens känner att jag har näsan full med döda hjärnceller.

Nog om mitt slem.



Det sägs att det ska snöa i helgen. Det är Islands fel. Det kommer att snöa aska.


Jag och Josefin sitter och kollar på en sida med felsms. Jag har ont i mina stackars magmuskler så nu behöver jag aldrig mer göra situps.


Till: Chefen
Sms: Hade du fisit på dig igår? Jag har precis tvättat dina vita kalsonger och får ta dom en gång till med klorin för att få dom rena, hihi love you!
Svar: Haha, skulle du skicka till din man? Säg att han ska duscha

HAHA HA!


Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0