Äntligen mat!







Shit vad vi har ätit korv med brö! Typ 3 dar i rad. Jag ville gå ut och äta med min man som en kvalitetsmysig grej men det blev ju aldrig av! Vi har varit för mätta på korvar.

Men idag, när vi gick hem från stan så var han hungrig! Vi tassade iväg till Texas Longhorn och fick sitta bredvid 3 feta Amerikaner, men jävlar sen lunkade vi hem. Jag blev mätt och nöjd.

Sen fick jag rejäl jobbångest när jag låg och frös bredvid Mårten och han låg och gäspade. Jaha, bara att traska ut i kylan och åka tunnelbana med folk man inte vill träffa. Men nu är jag på plats och det gick ju bra!




Träffade Lovisa väldigt spontant i söndags och tog en förvirrad prommenad. Stortån upp!

Vi har lite gett upp det här med lägenhetsletande. Fan vi var på en visning på en riktigt skabbig lägenhet som vi tänkte renovera upp och eventuellt ge skambud på. Trodde ingen annan tänkte samma sak som oss. Men skiten stack upp till 2,9 millar. Vafaaan. Vi köper en husvagn och ställer den på medborgarplatsen itsället!

Vi får sälja M´s lägenhet först och främst, sen får vi börja spana. Surt när man hittar fina hela tiden. Förbjud mig från HEMNET!








Kommentarer
Postat av: Anna

vad mysigt med husvagn på medborgarplatsen! Superfräscht, så kan ni sälja korv där med!

2010-04-21 @ 14:19:33
Postat av: Karoline

Eller hur!? Smartaste idén hittills! Du får vara min stand in när jag sover på dagen, för korv säljs bra på natten till fulla människor! =)

2010-04-22 @ 02:12:37
Postat av: jennii

Saknar dig med gumman!! Men vi ses om några timmar =0)) Pöss!!

2010-05-02 @ 09:01:51
URL: http://mrsjennii.troop.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0