Vilse i pannkakan...



Jag är väldigt förvirrad på mornarna, men jag tyckte att jag hörde en väckarklockarsignal...

- Älskling, har du stängt av klockan, eller bara satt den på snooz?
- Har jag stängt av den?
-Jag vet inte, men jag tror det...
- Mmmm, det hade jag...

Det är mitt fel att M inte kommer till jobbet. Vem vill inte somna om och ligga kvar när den andra gör det? Jag ligger under det varma duntäcket vars dun säkert blivit plockat av levande fåglar och bara myser. Näe, nu ska jag sluta ha dåligt samvete! Han vill ju inte att jag har det, men jag har ju till och med dåligt samvete när jag är ute och prommenerar på min lediga dag, när folk springer som flyende gnuer till jobbet...


Jag bestämde mig för att ta en prommenad idag. Ja eller först skulle jag springa, men sen insåg jag att jag var tvungen att ha både fångvaktarnyckelknippan och min tegelstensmobil med mig. Då fick jag helt plötsligt en jättefet mage av alla pryls som låg i magfickan på munkisen, så det fick bli, ja vad kallar man det? En powerwalk?

Jag traskade på fort som fan och tänkte att jag skulle vara extra hurtig och duktig ochgå från tantolunden och sen ta vägen mot slussen...men sen kom jag på att slussen inte är så trevlig att traska till så jag pinnade på upp för en backe som jag trodde jag hade gått innan, men inte hade...så var jag vilse! jag försökte förbrilt att leta efter vägskyltar som ledde mot Medborgarplatsen eller slussen, Men helt plötsligt fanns det inte en ända skylt! Jag var törstig att jag höll på att slicka i mig en vattenpöl, och tillslut ville jag bara börja grina. Men just då, hittade jag en skylt! MEDBORGARPLATSEN! 

En sunkig Karro sprang nästan hela vägen hem och höll på att springa in i Kristin Meltzer. Sorry!

Nu ska jag ta igen mig, och sen ska jag ta tag i disken! Jag diskar, jag diskar, jag diskar så fint! Jag är så bra på att diiiiiska! 



 


Kommentarer
Postat av: Anna

haha snurrig du är!:D Jag var hurt och gick en promenad imorse! Innan frulle!

2009-09-07 @ 18:00:11
Postat av: Karoline

Heeeeh, ja försöker verkligen klara mig på egen hand men det går ibland åt fanders =)

Tur att du inte gick vilse du också, det räcker med en snurrpanna i familjen =)

2009-09-08 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0