Snart...


Snart, snart är jag hos theloveofmylife! Känns som att det var en månad sen jag såg honom, fast egentligen var det i förrgår...



Löööv



Hmmm, blev väl ingen städning för min del. Råkade sova till 17.3o idag, så det var inte så mycket annat som fick hinnas med än ätning, duschning och packning.
Råkade också somna på bussen imorse och vaknade med ett ryck av att jag hade åkt förbi 2 stationer. Bara att knalla. Jag gick och gick men kändes fan aldrig som att jag kom fram!

Ikväll är det bio på schemat! Hollywoodmeny är given! (Stor popcorn och två stora cola)




Idag ska jag försöka gå till banken och ta tag i min pension! Inte ska jag väl behöva betala 4oo spänn i månaden för pension!? Jag är ju "bara" 22år. Jag blir ju millionär om jag ska hålla på såhär! Näe, 1oo pengar får räcka!



Jisses vad snabbt man fick tag på en inneboende by the way! Det är på G och känns kanoners! Spanks Anna!

Gud och Jesus vad jag är sugen på något gott! Har bara ätit ett ägg och några rån på jobbet inatt. Och nu är jag fast här utan någon kiosk som är öppen...rackarns!


Nu börjar det ta emot här! Det här var en seg natt...


Bajj Bajj!





Kommentarer
Postat av: Anna

Så lite så :) Hoppas det blir bra!



Vilken film ska ni se? Jag kan rekommendera Beckfilmen, den såg vi i tisdags, den var jättebra! Inte alls så Beckig som de tidigare filmerna utan mer James Bondaktig som Oskar sa.



Kram!

2009-09-03 @ 08:03:27
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ja det hoppas jag med! Hon har inte hört av sig än, men det gör hon nog så småningom! :)



Vi skulle ha sett Tarantinos nya, men så blidde det inte. Vi hamnade på en nattklubb istället :)

Blir nog på Söndag istället.



Aha, jo jag har hört att den ska vara bra. Har varit lite skeptisk till den, men den kanske är bra då? Johan Falk såg ju vi och den var apbra! Ett tips!



Kram

2009-09-04 @ 08:16:55
Postat av: jennii

Grattis!! Ja, d gick riktigt fort att få en inneboende. Måste kännas skönt! Kramizzz!

2009-09-06 @ 13:34:36
URL: http://mrsjennii.troop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0