Samboende.


Heipa

Idag när jag vaknade kände jag mig överkörd gånger 2 (ja jag hittar inte gångertecknet på datorn) av en asfaltsmosare. Men var tvungen att gå upp för att förbereda i min nya samboendes rum. Luffade dit, öppnade dörren till rummet, ser en total katastrof. Strykbräda, en säng som saknar ben, massa kartonger med skit som jag jämt glömmer att ge bort till Litauen, gamla räkningar från 1700-talet och en jäkla massa krukor.



Det var bara att börja skyffla bort skiten (ut till hallen), skruva på ben på en benlös säng, rota ut, och dammsuga. Men jäklar, det blev riktigt mysigt! Nästan så att jag skulle kunna flytta in där! 

Lovisa kom över med Hanna och packning och sen kom Jossan förbi, så vi käkade middag alla fyra. Det var trevligt och gott. Jag var hungrig som en grottmänniska eftersom att jag hade glömt bort att äta frulle. 

Sen blev klockan helt plötsligt mycket och plikten kallade. Så nu hoppas jag att Hanna ska trivas, för hon är så välkommen!




 




Saknar dig Farmor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0