Räkningar



Idag tog jag tag i högen...fifan va drygt. Varför har man så mycket räkningar? Varför måste man betala för ALLT!?
Den där jävla Radiotjänsten kan ju bara gå och hänga sig! Vad är det för skit!? Jag betalar 500spänn i kvartalet för att inte titta på 1an och 2an? Nu skiter jag i det och säger upp det! Sätt en snigel på ögat på mig, det är mycket mysigare en den där bisarra summan...





Men jag hade trevligt sällskap medans jag satt och svor iallafall: LovisaLove! Vi åt barnkalasmat, (korv mä brö) snackade gojja och drack coola.


När jag kom hem imorse luktade sopa i hela lägenheten! Jäääävlar, har jag inte varit hemma på så länge? Jag bor i en liten kappsäck, men det är det värt!

Slog på en tvätt också, duktig som jag är! Imorrn är det städtime...Tänkte försöka hinna röja undan i lilla rummet och se om det kan bli nå mysigt! Om någon får för sig att flytta till Stockholm så är det bara att höra av sig. Skulle nämligen behöva en inneboende.



Saknar min Älskling...kanske därför jag är lite bitter idag. Vi ses på Torsdag igen, så då blir det myspysmyspys heladan! Och kanske en bio! Det är dags för Torsdagsmys!

Nu är det dags för fyra av fyra toasters!




Kommentarer
Postat av: Anna

På tal om räkningar! Har du betalat din del av dvd-boxen till Eivor? :)

2009-09-02 @ 08:14:25
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Henkes fru

korv mä brööö är asgott!

2009-09-02 @ 09:04:14
Postat av: Anna

Jag har mejlat dig på Facebook angående en inneboende :)

2009-09-02 @ 09:52:56
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: jennii

Sv. Jag blev smått överraskad över att dem hade tid i söndags. Jag hade lite blandade känslor skratt jag har ju dragit ut på d hela tiden..för rädsla antar jag. Men jag tog mig i min lilla krage (som jag inte hade) å satte mig där hos tatueraren. Medan han tatuerade mig, så längtade jag till nästa tatuering. Visst låter d konstigt? Jag menar..d gjorde ju ont, men d va en trevlig smärta på nå vis hehe

2009-09-02 @ 10:05:02
URL: http://mrsjennii.troop.se
Postat av: Karoline

Du får mejla mig kontonummer Anna så gör jag det!

2009-09-02 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0