Min bästa, finaste Farmor.

 



Jag kunde inte sova i Fredags. Jag visste att jag låg och väntade på något. Efter två timmars väntande, klockan ett på natten får jag ett sms att min Älskade, kämpande Farmor har somnat in.

Jag känner mig så tom. Det blir Aldrig, ALDRIG detsamma utan Dig.

Jag vet att hon har det bra där hon är nu. Men jag vill ha henne tillbaka!

Älskar Dig Farmor!



Det kallas himlen och jag
har aldrig varit där 
Men när jag ser på alla stjärnor över
himlen
så önskar jag att du var här
Du var så poetisk
och nu bor du i en annan värld
Och jag kan bara säga 

Kom tillbaks
Den här världen är så underbar 
Kom tillbaks 
Hela världen var så underbar 
Och det kunde lika gärna varit jag 
Lilla Fågel Blå


Kom tillbaks...







Kommentarer
Postat av: Annen

Jag saknar henne också. Men hon har det bättre där hon är nu där hon slipper den där rullstolen och alla hemska mediciner. Vi får minnas allt positivt med henne och det finns massor med fina minnen. KRAM!

2009-09-14 @ 18:55:02
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Absolut. Är bara svårt att acceptera ett liv utan henne. Allt kommer att kännas så tomt och konstigt. Jag vet ju att hon har det bra nu. Hon får leva kvar inom mig. Jag vill minnas henne som den hon var innan cancern.

Kram!

2009-09-15 @ 16:40:01
Postat av: Nathalie

Beklagar :(

2009-09-15 @ 17:38:50
URL: http://denym3.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tack så mycket.

2009-09-15 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0