Jag har snott polisens helikopter! Nanananana,NA!



Ja om det hade varit jag hade jag varit glad. Då hade jag säkrat min framtid för gott! Det verkar vara poppis med rån. Och dom verkar dessutom kunna komma undan himla lätt. Kanske ska man byta yrkeskarriär till rånare? Men fyyy KarroBarroFikonNörd, så kan du inte säga! Du skulle ju bli polis där ett tag...Men rånare tjänar mer. Kul att köra helikopter också.


Nu är det min sista natt. Det bästa jag vet med bäbisar är när man kan vara hur trött, grinig och hungrig som helst, och så får man ett leende från en tandlös liten rackare som har smilbanden upp till öronen. Då blir man helt plötsligt lycklig som en heliumballong och allt är bortglömt. Bäbisar är underbara! Jag älskar mitt jobb!



Jag fick en tant över mig på tunnelbanan igår.
Hon ursäktade sig.
Det är ingen fara säger jag.
När hon frågar om det gick bra en gång till svarar jag: "Alltid" och kör en tumme upp och lägger till ett snittsigt litet leende.
Vadå alltid? Vad är det för jävla svar?! Som att folk alltid ramlar på mig och att det alltid är helt okej?
"Vill du ramla lite på mig?"
Näääe, så kan man inte säga.
Säg Aldrig alltid!

Jag är dum i hela kolan.



Jag och M är väldigt, väldigt lika. Det är så himla, jäkla, asaskönt! Det ända som vi har olikt är att jag är så frussen om mina fötter och han har alltid varma fötter. Han är mitt element och jag är hans isblock ♥
Imorgon natt ska jag värma mina fötter extra mycket. För då får jag sova med honom igen.

Jag har alltid vela ha en man i byggbyxor, så det var en jäkla tur att vi krockade på varandra...kanske han är lite nöjd med att ha en nurse också ;)



Jag vill pussa på honom now, nu, bums!


Nu ska jag skörda i Farmville! Jävla skitspel det där, jag är beroende! Till och med Mårten är insatt. Då blir det inte lättare att blir kvitt beroendet...

"Du MÅSTE köpa en skördetröska Älskling, vet du hur snabbt du kommer att skörda då eller?!"

Som sagt. Jävla skitspel.



Kommentarer
Postat av: Anna (Oskars) ;)

Hehe, senast imorse konstaterade jag för hundrade gången till Oskar att han alltid är varm och jag alltid är kall, perfekt med ett levande element!

2009-09-25 @ 08:24:55
Postat av: Karoline

Eller hur? Och det bästa är ju att Mårten tycker att det är hur skönt som helst att jag har kalla :) Men underbart att ha ett vandrande element! Alla borde ha ett! Billig elräkning blir det också!

2009-09-25 @ 13:07:26
Postat av: Modern

Hallå barnet, jösses vad jag längtar efter dig nu du fattas oss här på landet! Du får ta din snickargubbe och komma hit snart:) Skulle bara säga att det där Farm Ville kommer jag aldrig att befatta mig med!!! kramen på dig.

2009-09-27 @ 18:56:58
Postat av: mammagladh

Bebisar är HELT underbara. Farmville, det håller jag mig fortfarande undan ifrån, har tillräckligt med pyssel vid datorn.

2009-09-27 @ 22:19:46
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hej Mamsen min!

Jag längtar efter dig också massamassa! Ses ju imorgon! =) vi kanske pallar oss ner den 16 om det är ok =) Nej, håll er undan Farmville! Livsfarligt. Kraminen!

2009-09-29 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0