Gasspis.



När jag bor hos min gosse så toksover jag. När jag menar toksova så menar jag 12 timmar i streck. Kan det vara gasspisen eller att jag bara är utmattad och kanske till och med höstdepremerad? Jag vet inte.

Igår somnade vi väl strax innan o1. Och när vaknar jag om inte 13.3o? Känns ju lite sjukt.



Vi ägnar kvällarna åt att spela Ps3. LEGO - Indiana Jones. Fifan vad det är kuligt! Men jag tror att mitt och M´s första gräl kommer att ske just när vi spelar detta spel. Man ska nämligen samarbeta...♥




Nu är jag på jobbet igen. Fick väl två lediga nätter. Föräldrarna till barnen undrar om jag verkligen bor här. Jo, det skulle man ju kunna säga. Just nu iallafall.

Vi tänkte tokboka en kryssning på Fredag, men jag vet inte om jag har lust att betala 5oookr för en lyxsvit till Åland. Så det skiter sig nog. Varför måste man planera allting månader innan? Kan man inte bara dra iväg när man har lust? Näääh, man kunde visst inte det...



Får se vad som vi pysslar med på Fredag istället. Det ordnar sig alltid. Vi brukar inte ha så dålig fantasi.

Nu är klockan o3.oo och min mage undrar varför i helvete den inte har fått någon skorpa än! Måste lyda den...

Ha de!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0