En stor och en liten Älskling...



Jag fick världens bästa, finaste och behövligaste prisent av min Älskling idag. En minidator! Och jag fyller inte ens år, har inte namnsdag och det är heller inte julafton! Motiveringen var för att han älskar mig och för att han tycker synd om mig för att jag måste släpa runt på min 20kilo tunga stenåldersdator varje gång jag ska till jobbet.

♥ Mårten är den finaste och underbaraste jag någonsin träffat, med eller utan prisenter! ♥


Idag sov jag bort en hel, halv solig dag! Jävla skitkorv! Det var verkligen sommar in the air när jag klev upp och jag får dåligt samvete som vanligt...

Fick hem en t-shirt som jag hade budat hem till gubben idag...inte en lika bra prisent som min Netbook, men jädrar vad snygg han blev i den! Ed Hardy är skiten!
Jag har också beställt ett linne till mig själv...så vi blir värsta matchande paret!

Klicka för att visa Megabild! LÅGT UTROP !! 1 kr - Ed Hardy T - Shirt i vit bomull , st L


HELT NYTT ED HARDY LINNE! (By Christian Audigier) STL M

Sista nighten nu, sen drar jag och klappar kossor i Skövde!
Vi har det askalas här på jobbet så den här natten kommer att gå undan!


Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0