En slö tjej idag...



Idag vaknade jag väldigt sent, runt 13. Måste vara all utmattning efter helgen som har varit. Jag har inte gjort mycket idag. Myst med Älskling en stund innan han skulle iväg och träna sig.

Men nu har jag tagit mig i kragen! Ska åka hem till Ronko snart och sen kanske vidare till Lovisa. Jag och Ronko ska kolla idol. Då måste man väl ha något att äta på? Vad ska jag köpa? Chips eller?


Imorrn är det jobb igen. 4 nätter. Alltid lika tufft. speciellt när man knappt är ledig något nästa vecka. två dar. Men det brukar alltid gå bra! 

Nu har jag varit duktig och diskat undan i Mårten kök på en kvadratmeter. Hur gulligt som helst är det, men inte när man ska vara där samtidigt. Om jag säger såhär: Man kan inte vara där samtidigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0