Det är nyttigt att vara ifrån varandra...


Vem fan kom på det?! Jag hinner inte mer än stänga dörren förens jag saknar mitt hjärta. Det hinner gå en kvart så får jag ett sms att det är tomt utan mig...vart fan är det nyttigt någonstans? Jag fortsätter att intala mig själv att "det är nog jättenyttigt" Men så känns det inte. "Det är nyttigt att sakna varandra" Ja visst är det det, men jag saknar ju honom när han är på jobbet, räcker inte det?

Jaja, jag får väl sakna på. För det är ju nyttigt.





Idag träffade jag Lovisa. Och helt plötsligt så hade jag införskaffat mig en inneboende! En bekant till Lovisa. Det blir nog kalasbra det här!

Annars har jag ätit frukost på pizzahut.
"Ring mig när du ser det här, jag vill äta lunch med dig älskling"
God frulle vill jag lova!


Nu jobbar jag första natten av fyra. Önska mig lycka till!





♥ Mr Daimond ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0