Dagens bästa.



Jag och Lovisa tog en välbehövlig prommenad efter McFeast c/o. Vi vandrade runt på Söder där jag känner mig halft kunnig i krokarna.

Plötligt vänder sig Lovisa om till mig och viskar:
"Karro, såg du!? Dom pratade teckenspråk..."
Jag viskar tillbaka:
"Åfaaan...men Lovisa? Varför viskar vi om dom är döva?"


Om några timmar ska jag få åka hem till Mårtensson som inte är hemma. Jag tänker växa fast på honom när han kommer hem från jobbet idag, för jag saknar honom as hell. ♥



På fredag verkar det som att det blir fridays med svägerska och hennes vän, trevligt säger jag om  det! (och rätt så passande) Gubben jobbar så vi ska mysa på resten av Fredan.



Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0