Vinteräckel.






Jag hatar vintern. Jag fryser ihjäl. Så fort man byllsar på sig så sig vinterjacketen blir man varm och skön, men då fryser man om benen istället!? Ge mig en termobralla! Och så kommer man på bussen/tunnelbananen och då är det Sauna istället. Ge mig en sol, ge mig en palm! Fast snö är ju bara lite, lite mysigt, och skidåkning är ju bara lite, ganska roligt...


Nu får jag snart gå hem! Mårt har fastnat i Farmville. Så nu är vi båda djupt nere i träsket...har skördat åt honom hela natten, så jag har varit ambitiös inatt! Har faktiskt jobbat på rätt mycket på jobbet här inatt också. Med barnen då.


Idag är det Jossantime som gäller. Det ska bli mys och trevligt! Undrar om hon bjuder på mat? (Glupskatanten)

Jag har också glömt bort hur min kärlek ser ut. 2 dar är en lång tid. Det tycker tydligen han med för han försökte locka över mig till honom. Men jag är ju inte så social när jag sover halva dan ändå. Så vi får synas på Fredag när vi åker till K-town!


Over and out, för nu går jag ut i kylan och in i dimman, bokstavligt talat...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0