Vi bor på landet!

 



Ja, i helgen iallafall...idag åker vi hem till den djupa skogen, till Andvägen. (eller Ankvägen om Mårten får välja)
Där ska vi spendera helgen och bara ta det lungt och ha trevligt med familjen Öbergsson.



Sista natten. Som vanligt går den så himla långsamt. Slowmoton 100%
Ska ta mig hem till raringen och sova med honom. Öronproppar gäller. Så att man kan grymta till 12 iaf.
Nu undrar jag bara en sak: När får man åka hem?




Jag blev bortskämd av MorsanJossan idag. Hon hade väl läst min blogg och såg att jag var en hungrig människa. Så hon pysslade om mig hela dagen med mat och kaffe på det. Vilken raring jag har!

Inte nog med det så kommer man till jobbet och får massa godis av kollegan. Tack Josefin!
Man skulle nästan tro att jag fyller år, men nej det gjorde jag icke!

Hej och hå, jag har en nagel på min tå!




♥ Tant Karro & Fru Jennii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0