Ruttet lik.




Idag har jag rensat i avloppet! Tur att jag hade handskar hemma säger jag. Ja, jag bor så mycket hos Mårten så nu säger jag hemma. Blir kortare så.
 Jag ska säga att det var länge sen jag kände sån svinig doft! Jag är inte kräsen med lukter, ja jag skulle till och med kunna jobba som sopgumma. Men det här tog tamigfan alla nobelpris i alla kategorier! Trodde ett tag att både the Ring tjejen och Grudgetjejen skulle komma upp när jag drog bort alla dessa hårstrån.

Så nu går det att duscha igen utan att man ska behöva ta simborgarmärket.



Igår var jag en duktig tvätt och städtjej! Så får det ju bli när man är ledig och den andra är iväg och fixar mat på bordet.
Jag tycker att det är läskigt med tvättstugor. Jag har antagligen sett för många skräckfilmer om folk som blir mördade i tvättstugor. Men det gick riktigt bra och mitt nyduschade hår torkade finfint när jag hängde upp tvätt i torkrummet. Förövrigt hängde dom där linorna väldigt högt upp så jag har nog växt några cm under tiden i tvättstugan.



Sen har jag sabbat Mårtens kök. Stekpannan stod lite för nära väggen och det tyckte inte målarfärgen om. Så nu har jag haft sönder: Hans köksvägg, hans toastgrill, några glas och hans knivslipare.
Klanarsle är mitt nya andranamn.


Nu jobbar jag 4 nätter, så det blir ingen helg för mig inte. Lika bra för Mårten är borta och jag är inte så väldans stuffsugen. Får köpa något gott att snaska på istället!



My ass.








Kommentarer
Postat av: Dessan

Det måste vara BH-mannen som skrämmer dig i tvättstugan =)

2009-11-11 @ 21:31:44
Postat av: Dessan

Det måste vara BH-mannen som skrämmer dig i tvättstugan =)

2009-11-11 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0