Rackarns



Nu är jag trött som en apa i amazonas djungel. Min sista natt innan helg och det går otrevligt, otroligt segt.
Ska bli skönt att få komma hem och ta en lur! Lovisa har också jobbat natt inatt, så vi har setat och gojat dynga halva natten.



Jag köpte candy med mig till jobbet. Det blev nog ett kilo, så jag släpar hem det igen. Jag bjöd ju fasiken på bullar igår, så någon måtta får det vara för dagen!

Igår gick jag och Lovisa en lång prommenad! Jag visste inte vart jag var och började bli lite småängslig. Då kom vi fram till det där jäkla Mariatorget (där jag var vilse en annan gång) så då kände jag faktiskt igen mig.
Hem drog vi snabbt som vinden och jag gjorde fetaostbiffar. Det var godis.


Mårten slutar 12 idag, så längre än så tänker jag inte sova! Det blir nog lite segt, men det är det värt för jag vill ha all tid jag kan få med honom. Biljard ikväll med some friends! Kulkul!



Happ, dags att jobba lite nu! Barnen har sovit fint och dom är så söta att jag vill käka upp dom!






Be nice to me, i can be your nurse some day!



Kommentarer
Postat av: Bror (syster?!)

Ja dom får ju en del godsaker att sova på vid Astrid Lindsgrens barnsjukhus;) Skämt å sido,

hoppas allt är bra!! Ses!

2009-11-13 @ 15:58:07
Postat av: Karoline

Absolut får dom godis i form av pentobarbsuppar och liknande =)

Ses snart min syster! (bror!?)

2010-01-09 @ 04:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0