Mördad människa i torkrummet.



Jag tvättar idag. Jag är alltid rädd för vad jag ska möta i tvättstugan. Nu var dörren stängd, det var mörkt och torkrumsdörren stod på glänt. Tänker direkt: Det ligger bergis ett ruttet lik därinne som ändå lever. Kanske tänker så för att vi såg en skräckis igår. En väldigt bra skräckis dock, The univited.


Nu ska jag snart gå ner till det satans, läskiga torkrummet...


Igår var en Söndagsmysdag. Jag vaknade och flög upp ur sängen runt 13 när det plingade på dörren. Kommer Jossan nu? Ja det är säkert Jossan. Kikar i lillasmartahålet i dörren och ser en karl! Vem fan är det? Mårten ska ju inte komma förens runt 18? Jag vågar nog inte öppna. Men sen försvinner det grumliga sömnen ur ögonen och ser att det faktiskt är min karl som står där! Kanske skulle öppna dörren då?



Jossan kom strax efter och vi alla tre gick och smaskade i oss Indisk mat, det är namnam med curry! Sen var det fika, och lite mys innan bion.
Bröllopsfotografen var jättebra, men samtidigt rätt hemsk. Tragikomisk kan man säga! Se den säger jag bara.



Idag ska jag åka hem och dumpa av lite kalla jackor, hämta min varma jacka, tömma frysen och hämta räkningar. Kul jul.


Hej & Hå!


Kommentarer
Postat av: DinFia

Satan i gatan va sjukt karro. Jag har exakt samma problem med tvättstugan som dig, fast jag inte sett filmen :P

Jag tror typ någon ska vara upphängt i torkrummet och blodet droppar till golvet...dropp..

2009-11-10 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0