Jag är ensamvarg...



Jag har bara setat hemma om dagarna den här veckan. Jag har säkert kunnat ringt någon kompis men jag har inte riktigt kännt för det! Gillar att vara lonleywolf ibland! Dansa runt och sjunga högt så att grannarna får tokspelet.

Så igår fick jag för mig att baka! Jag visste helt hundra att jag inte ens kan göra scones, men var ju tvungen att testa! Det slutade med att jag bakade 6 brön och 50 bullar i Mårtens tiny kök! Om jag säger såhär: Det fick plats 9 bullar på plåten och jag gjode femtio stycken. Många glapp i ugnen med other words...Hör och häpna: Skiten höll ihop och båda smakade konstigt nog smaskens! (Har referenser)
Kanske ska göra det här till en ful vana?
Såklart fick Skiten inte plats i frysen så jag skickade med Mårten bullar att bjuda sina byggmän på.
Men det räckte väl inte!? Fortfarande ingen plats i frysen - Åtgärd: Ta med bullar till jobbet - Resultat: Bullar uppätna.

Imorgon ska jag döda ensamvargen och träffa Lovisa! Vi har inte setts på ett tag, så det är minsann dags nu!



Anyway...
Min man är världens underbaraste!
Han kommer hem från jobbet med en påse i handen: Djungelvrålsklubbor!
Han hade sprungit förbi dom och tänkt på mig. Mitt hjärta.



På fredag är det, håll i er: Fredagsmys! Då ska jag och Mårten ta igen kvalitetstid! Kanske blir en jävligtlångochkallhöstprommenad, kansketändanågraljus, mabyätagodmat och troligtvismysajärnetihästensängen. Låter bra tycker jag! Check på den!



Nu är jag på jobbet och den här natten har gått galet fort! SpeedoGonzales i mitt hjärta! Det är nog bara för att jag har mina otroligt rara arbetskamrater Åsa & Caroline här! Just nu har vi alla kommit in i fasen: prataintemedmigförjaghargrötihuvet.





Sup & Svälj, trevlig helg!




 


Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller med, det är jävligt skönt att vara ensam hemma ibland! Snygga bröd o bullar! Värsta husliga du ju! Kramisen

2009-10-29 @ 08:28:21
Postat av: Karoline

Ja visst är det!? Jag myser i min ensamhet ibland! Tacktack, jag gav verkligen allt för bröna! =)

Kraminen

2009-10-29 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0