Elvaelvaelva timmar!



Varför skulle jag jobba just denna natt? Jo Karoline, för inatt ställer vi tillbaka klockan och för att du alltid är så sugen på att jobba en extra timme?
Jag vill hem!



Idag har jag bara varit en lat säl och setat i soffan. Jag ringde också min Gubbe:
- Vi har sågat ner ett träd!
- Varför sågar ni ner ett träd!?
- Vi eldar!
- Aaaaaja!

Hmm, Mårten är på party och har varit det hela helgen, så jag hoppas att trädet föll rätt...




Imorgon kommer mítt hjärta hem! Jag har saknat honom utahelahelvete. Söndagsmys ska det bli. Bröllopsfotografen ska nog ses på bio också


Nästa helg ska vi på halloweentjofräs hos Tony och Jennii. Det är någon form av knytis, men vafan vi ha med oss!? Jag saknar fantasi! Helt fantasidöd och smaklös. Tar väl med mig ett äpple eller nått...Firar man Halloween? Eller är jag gammal och efterbliven som inte har gjort det förr?



Jag trodde just att Jossan var död. Jag blir orolig när folk inte hör av sig och då tror jag att dom är döda.
Jossan skulle på fest ikväll och skrev ett sms att hon inte hittade dit och hade virrat runt i 20 min.
"skriv när du är framme!"
Jag får inget svar...
Smsar igen
"Hör av dig för jag blir orolig!"
Ingen leveransrapport, slutsats: Mobilen avstängd - Jossan är mördad.

Nu är det ju sällan så att det är en massa hemskheter som hänt, men jag blir orolig!

Fick iallafall ett sms tillslut att hon levde och hade kul!

Jag får sluta att tänka att alla mina nära och kära jämt ska råka illa ut.

Jag är en hönsmamma! Lägg av med det!





Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag är likadan. Ber alla skicka sms när de är hemma. "jaa...anna....".

2009-10-25 @ 10:45:02
Postat av: Karoline

Det är hemskt att gå med sånna tankar! En gång läste jag att en man i 30-års åldern hade blivit brutalt misshanlad på ST Eriksgatan i Stockholm medans jag var hemma i Forssjö. Ringde gubben för att se om han levde, och fick till svar att ST Eriksgatan ligger långt bort och att han levde. Men jag tror alltid det värsta!

2009-10-26 @ 08:50:38
Postat av: anna

Ja, "katastroftänk"...hittade du nåt ruttet lik i tvättstugan? Jag vill ha egen maskin! Så man slipper gå ner där och kanske..typ bli överfallen.

2009-10-26 @ 09:18:59
Postat av: Karoline

Hmmm näe, men hörde en massa konstiga grejer såklart och kände närvaro. jag har ju en egen maskin hemma, den saknar jag!

Scary shit.

2009-10-26 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0