Dagens kändis...


Shanti Roney




Det har varit lite snålt på min kändisfront, men igår när jag var ute på en hurtig hurtprommenad såg jag någon jag kände igen. Han ser lika läskig ut i verkligheten som på film. Fast med barnvagn och fru såg han lite snällare ut. Eller nej föresten han såg lika läskig ut.

Men jag älskar honom för att han gör en sån bra insats i alla filmer och speciellt i "vägen ut" som är min absoluta bästisfilm!



Jag har fått tillbaka musik i mina öron! Min blåtandshandsfri är äntligen tillbaka! Tack vare Mårten "Älskling" Gås.


Mina kära skapare var och hälsade på i Stockholm! Dom skulle gå på konsert i Globen (Eller säger man "på Globen?"). Jag hade sagt till Mårten att dom skulle bo i Akalla och han undrade vad i helajävlavärlden dom skulle bo där för.
Jag förklarade för mamma att nu får ni allt byta tunnelbanan för att kunna ta sig till Globen för Blå linjen var minsann avstängd.
Vi skulle äta lite food innan så mor & far kom hem till Mårten. Det kom fram att det var i Alvik dom bodde och inte Akalla, lite mer centralt, inte så mycket byta tåg...

Jag kommer att få höra det här ett tag, precis som jag har fått höra att jag skulle flytta till Murkelvägen i Solna när jag egentligen skulle flytta till Muskötstigen i Sollentuna...Jag kan aldrig bli geografilärare med andra ord...



Smartypants?





I Söndags var vi och handlade lite compactliving grejer på IKEA och tryckte i oss en massa korv! Korv som kostar 5kr är en väldans, väldans god korv! Sen var det "HejdåMams&Paps" och raka vägen hem för att hyra
Johan Falk - filmerna. Dom är jättespännande och jättebra! Åt helvete med Beck säger jag för Johan Falk har tagit över!




Idag sover jag hemma efter jobbet för en gång skull. Jag kommer säkert att bli väldigt förvirrad när jag vaknar och undra vart jag är någonstans, men jag måste kolla brevlådan och vattna blommorna! Och sen ska jag träffa Jossan på Torsdag för en höstig höstprommenad och lite kaffe på det!

Behövs väl inte tilläggas, men jag saknar min raring redan...






Paret som passade i solglajjor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0