Hets, Karro, Hets!


Dom här veckorna som kommer blir lite hetsiga. Mycket på schemat och en inneboende som ska flytta och en ny som ska installeras. Det känns toppen att ha fått en till så här fort! Fifan, annars hade det gått åt pipsvängen!


Bella, AKA Betcho var och hälsade på i helgen som var! Vi har inte umgåtts sen gymnasiet, så det var trevligt att få uppdatera sig lite. Vi drog till Kellys och var olydiga:


Kratcho


Betcho



Nu är jag tillbaka på jobbet igen! Innan jobbet träffade jag Lovisa & Jossan. Jag lagade mat till dom och så kollade vi på film, varannan vecka. Den kan jag se om och om igen. Rackarns kul den där!






Annars har det inte hänt sådär apmycket. Har knappt sett min Älskling då han har börjat träna hetsigt och jag jobbar som en iller. Imorrn drar han till Jönköping så då ses vi nada på hela dan och kvällen.
Vi får väl längta och sakna varandra från var sitt håll! Längtar till helgen för då är vi lediga bäggetvå! Gillart.



Grannarna went coconut idag! Började såga och ha sig i trapphuset för dom tydligen renoverar. Gör dom det imorrn när jag sover kommer defenitivt en rugguggla med öronproppar slita upp dörren och be dom såga av sig sina armar istället! Jag kan bli tokig när jag är trött och bli väkt för tidigt. Jag blir sällan, nästan aldrig arg. Men något sånt skulle kunna få mig att go coconut.

Be för mig så jag slipper göra bort mig och skrika på Mårtens grannar...



Hejje



Kommentarer
Postat av: Anna (Oskars)

Tycker du ska blogga igen! Jag kanske inte är rätt person att säga så men jag tycker det i alla fall! Allt bra? :) Kram!

2009-12-10 @ 08:20:15
Postat av: Anna

jaaa...blogga nu Karroooo!

2009-12-10 @ 16:46:24
Postat av: Jennii

Du ser väldigt "Naughty" ut på bilden som var tagen när ni var på Kellys! Hade ni roligt? Kramar, så ses vi på söndag!!

2009-12-18 @ 21:35:08
URL: http://mrsjennii.troop.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0