Varför?



Varför ska det alltid gå utför för mig!?

Jag hade kollat på ett par skitpraktiska balkong/sol/vindskydd på IKEA. Som hittat 169 spänn! Tror ni dom finns kvar eller? Klart att dom finns kvar! Nej, dom gjorde ju inte det...

Skulle boka av mitt tåg för att ta ett senare = en hundring i sjön. Solen sken och jag ville umgås med mamsen en stund innan jag for. Bokar en ny biljett! Tror ni att det kommer någon och kollar biljetten? Nääääh.

Får betala tillbaka på skatten = Hejdå körkortet

Vill väl ha en bassethund. Nej men det fanns väl bara 4st i Halmstad = 12 000 kr + bensin.

Budade hem en jättefin klänning, eller näe, den blev överbjuden när det var 1 sek kvar...

Köper två trisslotter i hopp om att vinna 25 000 kr i 25 år. Nej, men du får en ny lott...

Ja ni ser?
Men jag är inte bitter! Jag lever ju fortfarande!




Helgen var iaf jättetrevlig och mysig! Satt en hel dag med min brors flickvän och lärde känna henne! Jätterar tjej! Åt grillat, drack öl, och hade allsång med folk jag inte träffat på fleeeera år. Lyssnade på brors band som var sketaduktiga som vanligt, men kom tyvärr inte vidare i tävlingen.



Och det bästa av allt: Jag fick träffa min Karin! Vi kom underfund med att vi älskar varandra men skulle aldrig någonsin stå ut med att bo med varandra. Tur är väl det, annars hade jag gift mig med henne, trotts våra läggningar.

Jag ska summera helgen: Jag längtar heeeem!




Nu jobbar jag bara två nätter, sen är jag långledig! Jeeeej! Det blir hemgång i helgen som kommer också!
Tjejkväll på schemat!














Kommentarer
Postat av: henkes anna

nu har jag hittat din blogg!

Det var kalasnajs o träffa dig! hoppas allt är fint idag! kramar

2009-05-04 @ 09:16:34
Postat av: Oskars Anna ;)

Tror den här bloggen är något för dig! http://framtidendatiden.blogg.se/

2009-05-04 @ 11:46:19
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Så kul HenkesAnna! Tack för senast! Verkligen jättekul att få träffa dig med!

Ta hand om dig/er så hoppas jag att vi ses snart igen!

Krams!

2009-05-05 @ 02:00:10
Postat av: Karoline

Haha, jadu OskarsAnna! Vilken nostalgitripp jag fick! Saknar pogsen!

2009-05-05 @ 02:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0