Trapped, inlåst, fast!



Jahaaaaa, då är man inlåst in sin lägenhet. Fast inte inlåst, inlåst. Utan jag kan väl inte gå någonstans för att dörren INTE går att låsa! En smäll i dörren räckte imorse för att den skulle pajja. Kan inte låsa inifrån, kan inte låsa med nyckeln! Vafaaaaan, så jag ringer vaktNisse..."Blablabla har PERSONALMÖTE HELA DAGEN" Vaaaafan!?

Så jag måste väl ringa jouren för akuta uppdrag: "Vi öppnar vår telefonavdelning kl 12!" Jahaaaaa, så jag sitter här och väntar på att ringa så att jag kan få ta mig till ica! Är det inte min dag såsäg?


Ja, det är väl bara att börja städa så att tiden gå då...

Jag är in´t bitter! Elle?









Kommentarer
Postat av: Kärringen

2009-05-08 @ 16:35:36
Postat av: Kärringen

HAHA! "Var god lämna meddelande om ärende till vaktmästarn efter pipet, uppge även hårfärg!" Oh yeah!

2009-05-08 @ 16:36:30
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Annen

Men det löste sig till slut? :)

2009-05-09 @ 08:22:43
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jodå, tänkte skriva om upplösningen imorrn ;)

2009-05-09 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0