Nyckel till frihet...



Som ni vet så var jag inlåst. (läs nedan) Nissen kom runt 15 och frågade var problemet var...
"Ja, jag kan varken låsa innifrån, eller utifrån med nyckel"
Han testade lite och vred lite, och det satt som sten.
Men sen tryckte han ner den lilla svarta flärpen i låset så var det klart...
"Ja det här var ju pinsamt sa jag" Och skämdes asset av mig...
Han blinkade lite och log. Sen sa han hejdå och gick...
Fan att jag är blond...



I fredags hade jag och Jossan grillkväll! Det var jag som var grillkungen och hon potatissalladskungen! Blev skitgott! Det måste göras om, för jag är hungrig!



Är nu hemma hos mor och far! Det har varit en mysig helg. Har fått träffa både mormor och farmor. ♥
I Lördags gick jag och mötte min Karin. Hon hade med sig fotbad och grejer! Så vi hade en tokmysig kväll och hon skämde bort nästan hela min familj med fotmassage och pedikyr! ♥
Alla är evigt tacksamma!


 

Älskade familj



Kommentarer
Postat av: Henkes Anna

Mina fötter är fan asfina! Tacka Karin för det!

2009-05-11 @ 14:00:40
Postat av: Annen

Inget kort på mig minsann :(

2009-05-11 @ 14:56:37
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Henkes Anna: Ja det ska jag absolut göra!



Anna: Näe inte idag :)

2009-05-11 @ 17:06:07
Postat av: caroline

Hahahaha du är otrolig, men det va ju skönt att låset är fixat nu i alla fall ;)



kram

2009-05-11 @ 18:05:17
Postat av: Kärringen

Henkes Anna + Karro: Tack tack! Jag som ska vara glad att jag fick mina begär tillfredsställda :P



Karro: Jag älskar också din familj!!!

2009-05-11 @ 18:45:12
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Jennii

Inte lätt att va blond alla ggr =) Skönt att d ordnade upp sig! Kramkram!

2009-05-12 @ 10:39:10
URL: http://mrsjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0