Nu var det min tur...



Lins: Jag HATAR den här frysen!
Kallelin: Linnea, man HATAR inte en frys!


Min viktväktarmor fick för sig att vi skulle handla två lådor med glass igår för att Linnea alltid frågar om det finns något gott hemma..."Nu kan jag säga att det faktiskt finns det!" (Smart mor)

Men jag kunde inte låta bli att jävlas lite när hon kommer hem när mor och jag äter glass:

"Ååååååååååh vad har ni!?"
"Glass"
"Ååååååh finns det fler!?"
"Näe..."
"LÄGG AV! Har ni bara köpt till er!?"
"Jepp..."
"Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!"

Hehehehehe...

Idag ska jag tuffa hemåt. Men jag orkar inte åka hem tidigt som jag hade tänkt först. Skulle ju träffa Kronken och sen Linda, men är för lat idag. Måste ju faktiskt köpa nytt busskort och ladda inför morgondagens körning!

Har kört bil både i förrgår och igår...vi håller oss på landsvägarna där det inte dyker upp så mycket Länsmans. Mor har inte gått handledarkurs än...Upps...







Kommentarer
Postat av: Kärringen

FY PÅ ER!!! :P

Kul att det går bra för dig :)

2009-05-12 @ 14:12:28
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Annen

Vad händer om polisen kommer? Tar de körkortet för din mamma eller blir det böter eller vad är det för straff egentligen?

2009-05-12 @ 14:31:28
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Anna:

Vet inte vad det är för straff egentligen. Tycker det bara är så jävla fånigt alltihopa. Handledarkursen är EN gång i månaden och JAG måste vara med på den, fast jag redan går i körskola. Dessutom kostar det en massa pengar.

Men det ska göras snart, är så förebannat irriterad på det nya systemet! Allt för att krångla till och suga ut.



Tack Kärin ;)

2009-05-12 @ 15:20:15
Postat av: Annen

Ja! Mitt tillstånd med att köra med mamma och pappa skulle gå ut några veckor efter det att jag hade fått körkort, hade jag inte klarat uppkörningen så hade vi också fått ta den där kursen. Så jag hade verkligen tur!

Daniel ska ta körkort och han och hans pappa tog kursen och så övningskör hans brorsa med hans pappa också men då måste hans pappa ta den där handledarkursen TVÅ gånger och betala två kursavgifter för det gick minsann inte för sig att köra med flera personer... Suck!!!

2009-05-12 @ 16:18:45
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Kärringen

Karro: Jaja men skyll er själva när ni är sega :P Hade ni skaffat intyget när jag gjorde det så hade det varit lugnt idag!! VI GICK JU TILL POLLEN SAMTIDIGT VA FAN! :D

2009-05-12 @ 17:02:53
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Tyst med dig Karin! Bara för att du är bäst på allt! :P

Det är så jävla drygt! Det är samma för mig och Linnea nu, fast jag kör med mamma och linnea får köra med pappa för att dom ska slippa gå skiten 2 gånger!

2009-05-12 @ 20:54:05
Postat av: Jennii

E d din framtida bil?

2009-05-14 @ 20:21:18
URL: http://mrsjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0